piątek, 27 września 2013

Rozdział 7 ~ Jeden telefon potrafi zepsuć wszystko.

Pokój Violetty

Violetta
Całowaliśmy się jeszcze przez chwilę.Gdy już odkleiliśmy się od siebie mocno go przytuliłam.
- Leon ja..-przerwał mi
- Nic nie mów.Przepraszam po prostu zakochałam się w tobie na zabój
Chciał już wyjść,ale złapałam go za nadgarstek i ustałam na palcach składając pocałunek na jego wargach.
- Czyli nie masz mi tego za złe?- na jego twarzy pojawił się promienny uśmiech.
- No coś ty Leon !- potargałam  mu włosy- właśnie chciałam ci powiedzieć to samo.
Z radości objął mnie w talii i zakręcił w powietrzu.
- Czyli jesteśmy parą ?- zapytał zmieszany
- Ale ty dzisiaj głupie pytania zadajesz- popchnęłam go na łózko.
Wpadłam na świetny pomysł.
- Złap mnie jeśli potrafisz-krzyknęłam do niego i czym prędzej wybiegłam z pokoju.
Byłam już obok furtki.Leon mnie doganiał, a ja niespodziewanie skręciłam w dróżkę prowadzącą do parku.Usiadłam na jednej z ławek pod dużym drzewem.

Park
                                                       Leon
Co ona znowu kombinuje? Zauważyłem ,że zwalnia i siada na zielonej ławeczce.Zakradłem się na palcach i zakryłem dłońmi jej piękne oczy.Poczułem dotyk jej gładkich dłoni.Usiadłem obok niej i złapałem za rękę.Siedzieliśmy tak patrząc sobie prosto w oczy przez parę chwil.Letni wietrzyk rozwiewał włosy Violi.Zaczęliśmy się do siebie przysuwać.Nasze usta dzieliły już tylko milimetry.Nieoczekiwanie zadzwonił telefon Violetty.Niech  to szlak ! W takim momencie! Zrobiłem skwaszoną minę, Vilu spojrzała na mnie i odebrała telefon.

Violetta
Nacisnęłam zieloną słuchawkę i przyłożyłam komórkę do ucha , nie patrząc kto dzwoni.
- Halo ?!- spytałam niepewnie
- Widzę każdy twój krok skarbie- po tych słowach miałam łzy w oczach.
- O co chodzi ?! Kim jesteś ?!- krzyczałam do telefonu.
Cisza...,rozłączył.Spojrzałam na Leona i z płaczem uciekłam prosto przed siebie.

***
Obiecałam i jest !
Przed Wami rozdział 7. !! :DD
Szybko idzie. ^^
Trochę krótki , ale rozdział 8 będzie o wiele dłuższyy !!
Liczę na komentarze. :))

10 komentarzy:

  1. No właśnie. Szkoda, że mi tak szybko nie idzie.:(
    Ja uwielbiam twojego bloga.
    Będę go reklamować nawet jak nie mi nie pozwolisz. xd
    Dobra nie będę się rozpisywać.
    Do 8 rozdziału.
    A i życzę weny.:)
    ~Tini //Vilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jesteś kochanaa.. ; **
      Tylko mam prośbę , podaj mi link do bloga ,na którym zareklamujesz mój. To wtedy ja zrobię to samo . :)

      Usuń
    2. http://todo-en-un-sueno.blogspot.com/
      :)
      ~Tini //Vilu

      Usuń
  2. Boże, kto obserwuje Violcię? :c
    Aww, Leonetta ♥
    Jestem naprawdę ciekawa, kto dzwonił do Violetty itd. : D

    Czekam na następny,
    Sav.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział! Leonetta <3
    Kto szpieguje Violkę? Hmm... jestem bardzo ciekawa ;)
    Obserwuję, dodaję do czytanych. :P
    Przepraszam, że wcześniej nie skomentowałam, ale nie miałam czasu... :<
    Pozdrawiam, Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe :) Oby tak dalej!

    Chocolate :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! A ja wiem kto szpieguje Violke. :-)
    Pozdrawiam Wiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czad!! Superowy!! Jak dobrze, że odkryłam twojego bloga tylko szkoda, że tak późno. A szpieguje Violę to na pewno z Diego!!
    Czekam na next
    Nataly

    OdpowiedzUsuń