środa, 18 grudnia 2013

Informacje # 3

Jako, że niektórzy chcieli nową historię , a niektórzy tą co jest.
Postanowiłam pójść na kompromis. :)
Mam nadzieję , że uszanujecie moją decyzję, stworzenia nowego opowiadania i tak chodziło już one za mną parę dni.
Serdecznie zapraszam na zupełnie inną historie o Leonetcie. :
http://another-story-of-leonetta.blogspot.com/

Zachęcam do :
` komentowania,
` obserwowania
` polecania.

Ta historia oczywiście będzie kontynuowana. Rozdział pojawi się  niebawem.
Zadowoleni z mojej decyzji. ?

Aha i jeszcze jedno:
Jeżeli nowe opowiadanie nie przypadnie Wam do gustu, usunę je.

` Jogobella.

2 komentarze:

  1. Jestem szczęśliwa :)
    Zaraz tam lecę na bloga i czekam :P
    Cieszę się, że poszłaś na kompromis.
    Pozdrawiam,
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, cieszę się, że tak zrobiłaś. Oczywiście wszystko od Ciebie zależało. Z chęcią wpadnę na nowego bloga :)
    Ada :*

    OdpowiedzUsuń