sobota, 14 grudnia 2013

Informacje. # 2.


` Przez to , że liczba wyświetleń, komentarzy spada postanowiłam zakończyć to opowiadanie.
Zresztą nie mam już na nie weny.Nie wiem czy w ogóle interesuje Was to co piszę.
Dzisiaj dam ankietę , czy chcecie nowe opowiadanie w moim wykonaniu , czy nie.
Prawdopodobnie usunę rozdziały , które pojawiły się dotychczas na tym blogu.
Wszystko zacznę od nowa ( jeśli chcecie).


                                                                                                                                        ` Jogobella.

4 komentarze:

  1. Nooooł nie rób tego nie popełniaj tego samego błedu co ja nie radze. ja to samo zrobilam i sobie tego never nie wybacze

    OdpowiedzUsuń
  2. NIEEEEEEE!
    JA CHCĘ TO OPOWIADANIE! Ja chcę twojego bloga!
    A teraz może ochłonę.
    Jeżeli chcesz pisać nowe, bo na stare nie masz weny, pisz.
    Bylebyś tylko była na tym blogu.
    ...
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka... nie rób mi tego. Nie kończ tego opowiadania, znaczy się nie opuszczaj tego bloga... jeśli już nie masz weny na poprzednie opowiadanie, dobrze, pisz nowe. Byś tylko nie przestawała pisać na tym blogu. Ja naprawdę uwielbiam Twoją twórczość i nie wytrzymałabym bez niej.
    Ada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę to opowiadanie
    Kocham je ♥♥♥
    Ale jeśli podejmiesz taka decyzje to ją przyjmę :D
    Tylko nie przestawaj pisać :D

    OdpowiedzUsuń